Tietosuojaseloste

Rekisterin pitäjä

Myyrin kuntokeskus (3232105-2)

Yhteystiedot

myyrinkuntokeskus95@gmail.com
+358 40 571 1027
Liesikuja 7
01600 VANTAA

Mitä tietoja keräämme?

Kuntosalijäsenyyden oston yhteydessä keräämme asiakkaalta yhteystiedot jäsenyyden rekisteröimiseksi ja hallinnoimiseksi. Voimme kerätä myös muita meille oleellisia henkilötietoja ja tietoa toiminnastasi.

Keräämme tietoa myös sosiaalisen median sivuiltamme sekä verkkosivultamme. Tallennamme tietoja, kuten kävijät sivustoilla, klikkaukset, reagoinnit, tykkäykset, lataukset, IP-osoitteet jne. Sosiaalisesta mediasta keräämämme tiedon käsittelyvastuu on yhteinen sosiaalisen median kanssa. Voit lukea lisää evästekäytännöistä täältä.

 

Miten käytämme tietojasi?

Käytämme tietojasi asiakkuuden hallintaan , asiakasrekisterin pitämiseksi ja tiedottamiseen. Lisäksi voimme hyödyntää tietoja suoramarkkinoinnissa, kuten puhelinnumeroa, sähköpostia, jäsenyyden kestoa ja päättymistä. Voit kieltää suoramarkkinoinnin ilmoittamalla siitä meille sähköpostitse; myyrinkuntokeskus95@gmail.com

Jos teet ostoksia jäsenyyteesi liittyen verkkokaupassamme tai kuntosalillamme, käsittelemme kirjanpidollisista syistä ostoksesi, eli mitä ostit, koska ja millä summalla.

Kenelle luovutamme henkilötietoja?

Käsittelemme henkilötietosi luottamuksellisesti ja turvallisesti. Luovutamme tietoja vain meidän toiminnalle välttämättömien osapuolten kanssa, kuten käyttämissämme ohjelmistoissa.

Voimme myös luovuttaa tietoja viranomaisille, jos meidät velvoitetaan siihen.

Kuinka pitkään säilytämme henkilötietoja?

Säilytämme henkilötietoja niin kauan kuin se on tarpeellista. Poistamme aika ajoin meille tarpeettomat henkilötiedot.

Henkilösuojaoikeutesi

Voit milloin tahansa pyytää, tarkistaa, korjata tai poistaa meidän hallussamme olevia henkilötietojasi. 

Kuntosalijäsenyys on kuitenkin henkilökohtainen ja sen voimassa ollessa me tarvitsemme asiakkaan yhteystiedot tunnistamista varten.

Muutokset selosteessa

Teemme tarpeen mukaan muutoksia tietosuojaselosteeseemme. Esimerkiksi silloin, kun palvelun sisältö tai toimintamallit muuttuvat.